לאחר שלא עברה את אחוז החסימה: הג'וב הבא של איילת שקד

איתי גדסי No Comments on לאחר שלא עברה את אחוז החסימה: הג'וב הבא של איילת שקד

השרה לשעבר איילת שקד שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, מצטרפת לקבוצת קרדן נדל"ן ותכהן כיו"ר הדירקטוריון. שקד צפויה להחליף את היו"ר המכהן יוסף גרינפלד בתפקידו

מתחם הבורסה, קרדן נדל"ן צילום: Moshe Shai/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה לשעבר איילת שקד, שהתרסקה בבחירות האחרונות, וקיבלה 56,775 קולות בלבד, שלא סייעו לה לצלוח את אחוז החסימה,  מצטרפת לקבוצת קרדן נדל"ן.

החברה דיווחה היום (א') כי הגברת שקד תכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה, ותצטרף אליה בתקופה הקרובה. שקד תמונה תחילה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, זאת עד למועד סיום כהונתו של היו"ר המכהן, מר יוסף גרינפלד, שצפוי לסיים תפקידו בחודשים הקרובים. החל ממועד סיום כהונתו, תכהן הגברת שקד כיו"ר דירקטוריון פעיל בחברה.

יש לציין כי תנאי התקשרות החברה עם הגברת שקד, כפופים לאישור ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, אשר צפויים להתכנס בימים הקרובים. בסמוך לאחר אישור ועדת התגמול והדירקטוריון, תזמן החברה אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה לאישור ההתקשרות ותנאי הכהונה כנדרש.

קרדן נדל"ן הינה חברה ציבורית בבעלות קרדן ישראל שבשליטת רוני בירם, גיל דויטש ואבנר שנור ומנוהלת על ידי עמוס דאבוש. החברה עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. בתחום המגורים, החברה מעורבת כיום בתכנון, יזום וביצוע פרויקטים בערים רבות בארץ בהיקף של כ- 14 אלף יחידות דיור.

שקד כיהנה כשרת המשפטים בשנים 2015–2019 וכשרת הפנים בשנים 2021–2022. בעברה עבדה כמהנדסת מחשבים וכמנהלת שיווק מוצר בסניף הישראלי של חברת טקסס אינסטרומנטס. שקד בעלת תואר BSc בהנדסת חשמל ובמדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב. בחברה אומרים כי לשקד לא הייתה היכרות מוקדמת עם חברת קרדן נדל"ן ופעילותה טרום מינוייה הצפוי.

איילת שקד: "אני שמחה להצטרף לקבוצת קרדן נדל"ן ולהמשיך לפעול לבניית ויישוב הארץ. קרדן נדל"ן היא חברה וותיקה ומקצועית עם פוטנציאל גדול ואני מאמינה שביחד עם צוות ההנהלה הקיים נפתח אותה ונאיץ אותה קדימה".

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אני מברך על הצטרפותה של איילת שקד. אני מאמין כי שקד תסייע לנו להמשיך את מגמת הצמיחה והגידול בפעילות החברה כחלק מהאסטרטגיה שלה בשנים הבאות. בנוסף אני רוצה להביע את הערכתי הרבה ליו"ר החברה הנוכחי, מר יוסף גרינפלד שיפרוש מתפקידו לאחר שנים רבות בהן כיהן כיו"ר החברה וקידם את פועלה".



0 תגובות